Dion Smith wint Volta NXT Classic na spannende strijd
05.04.2025, 19:00
In een enerverende editie van de Volta NXT Classic heeft de Nieuw-Zeelander Dion Smith de overwinning behaald, waarmee hij de eerste zege van het seizoen voor Intermarché-Wanty veiligstelt. Frank van den Broek, die alles op het spel zette, kwam net tekort in de slotmeters en eindigde achter Smith....