Amsterdamse Statiegeldverzamelaars starten eigen vakbond
11.04.2025, 15:00
In Amsterdam is er een nieuwe vakbond opgericht voor statiegeldverzamelaars, die zich hard inzetten voor hun werk. Deze beweging komt als reactie op de vele uitdagingen waarmee deze verzamelaars geconfronteerd worden. Sommigen wijzen op de gevaren van het werk, zoals verwondingen door gebroken glas,...